Hasłem przewodnim działalności strony Fervor Kreacji jest sentencja CREO ERGO SUM determinująca moją aktywność od lat. Najważniejszą cechą funkcjonowania Fervor Kreacji jest KREATYWNOŚĆ, a więc Kreatywny Copywriting. Fervor Kreacji to także PLATFORMA, która ma dawać możliwość komunikacji na linii Kreatywny Copywriter – Klient. Jeśli jesteś zainteresowany moimi usługami to ZAPRASZAM do zapoznania się z zawartością podstron Fervor Kreacji oraz do kontaktu.
CV to tylko tabelka, to podsumowanie, a ja cały czas się rozkręcam. Zamiast tego wymienię trzy (najważniejsze) powody, które przemawiają za tym żeby podjąć ze mną współpracę w zakresie Copywritingu:
1. DOŚWIADCZENIE; wieloletnia, także zagraniczna menadżerska praktyka marketingu w dziedzinie sprzedaży i usług. Oprócz tego pracowałem w Mediach (radio) oraz w Agencjach Reklamy.
2. KREATYWNOŚĆ; wyrażana przez dekady, przede wszystkim w operowaniu słowem ale także dziedzinie malarstwa. Świeży, otwarty, chłonny i niewyeksploatowany umysł.
3. RZETELNOŚĆ; samodyscyplina i umiejętność zachowania koncentracji.
W jakiej dziedzinie jestem dobry?
Jestem dobry w kreacji, w słowo-, w zdanio- i w teksto-twórczości, czyli w szeroko pojętym copywritingu. I dlatego chcę być waszym zdalnym Pomysłodawcą, tworzyć dla waszych Klientów Content Marketing; slogany, teksty o różnorakim przeznaczeniu, oraz idee które pomogą najlepiej sprzedać ich produkt. Potrafię pisać prawie o wszystkim ale najlepiej idzie mi słowotwórstwo związane z tematami:
Life Style, w tym przede wszystkim: Podróże, Sport i Polityka
Kultura, w tym przede wszystkim: Sztuka, Film, Design, Literatura i Muzyka
Gastronomia, w tym przede wszystkim Kunszt Parzenia Kawy
Oraz szeroko pojęty Marketing
Moja branżowa edukacja:
Studium Marketingu i Reklamy Organizator (Organizator; Krajowa Korporacja Oświaty we Wrocławiu)
Kursy specjalistyczne:
Szkolenie „E-marketing, copywriting i pozycjonowanie SEO” Egzamin ECCC (Organizator Quali Wrocław)
„Art and Design” – LEVEL 1 i 2 (Organizator: NCFE) ; UK
Seminarium naukowe „Merlin” – Reklama w Polsce (Organizator: Eskadra Kraków), Zakopane
Seminarium „Komunikowanie – podstawowe metody działania PR” (Organizator: Remedia Group Wrocław)
Busines Games (Organizatorzy: dziennik Rzeczpospolita, Unilever Polska i Price Water House Coopers)
Język angielski – „ESOL” (Organizator: Barton Centre); UK