Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że podstawą każdej firmy jest człowiek. To ludzie formują jej kręgosłup i wizerunek. Firma jest odbiciem swoich pracowników, ich nastawienia, pracy, relacji z klientami, a w końcu sukcesów. Dobrze przeprowadzona rozmowa biznesowa to połowa sukcesu. Nasza firma świetnie rozumie wartość stosunków z klientami. Prowadzone przez nas warsztaty nadadzą nową jakość Państwa firmie, usprawniając jej działanie na konkretnych płaszczyznach współpracy z klientem. Zapewniamy doradztwo na najwyższym poziomie, wykorzystując wartościową i sprawdzoną wiedzę. Nasze porady zostały już docenione przez wielu klientów. Zapewniamy dogłębne analizy szerokiego spektrum zagadnień: Techniki sprzedaży podstawowe i zaawansowane Negocjacje pozycyjne i problemowe Sprzedaż przez telefon Sztuka obsługi reklamacji Sztuka budowania długotrwałych relacji z klientem Zwalczenie obiekcji klienta Typologia klienta Obsługa klienta detalicznego i hurtowego